TRÅKIGT! :/

 Efterssom att jag fick g upp så tidigt så var jag trött så efter att Vanessa gick tog jag en liten tupplur hehe, och när jag hade sovit i ca 1 timme så ringer Vanessa, och frågar vrf jag inte har öppnat dörren när hon har ringt på, då sa jag att jag sov, då sa hon att man inte bara kunde göra så och att man måste öppna, men jag vaknade inte ens! ;o Hon tror väll att jag sket i att öppna. haha. Sen så sa vi hej då, då kmr hon ca 5 minuter senare, (jag hade somnat om) , och går in bakvägen. . .och jag tänker typ kan man aldrig få lugn och ro, då får jag ta mig ner för trappan, för hon är ju inte tyst heller, hon ska ju såklart banka på fönsterrutan -.-''
Då säger jag hej och hej då, heheeh. Allså hon ville ha sin cykel som stog här. Jaja, ni märker väll att jag har tråkigt som skriver om detta, men ja, jag har skittråkigt, och ett tips när man har tråkigt är att rita på paint! :D :D <3, nyss gjorde jag det.
Denna bild tog ca 15 min att göra, men det är för att jag år börja om/sudda hela tiden för jag suger på paint! :(
Ska jag köra mina hissare och dissare nu elr sen??? Jag sparar det, för nu måste jag ut med hunden! ;) ♥
// Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0