Tjenare!

Tjenare! Strul det har vart med bloggen idag, därför har jag inte velat blogga, för mina inlägg kmr 2 gånger. ;o
Jaja, nu tänkte jag skriva om sminket jag andvänder. Kan ju vara kul att veta! :,D <3


Mascaran är köpt på h&m, och ger inte så fylliga, men långa fransar, det är därför jag kör på 2! :)


ÄLSKAR mitt puder, bäst! Det är nästa slut O.o

Sen så andvänder jag den här ögonskuggan, jag brukar först ta två lager av brunt, sen kör jag över med ett lager guld, vilket gör att det blir en väldigt fin blandning, och det skiner mer! :]

Läppstift, andvänd ALLTID, känns tomt utan -.-'' hehe, ibland drar jag över lite lätt med genomskinlig läppglans också, om jag vill se extra bra ut xD <3
Köpt på hm.

Sen så har vi min ögonbrynspenna, vissa behöver ju inte andväna penna, tom vanessa tex, hon har ju redan ganska mörka ögonbryn ,medans det kan bli så att man inte ser mina ögonbryn om jag inte använder pennan! ;0 så jag är typ beroende! hehe









et här är sminket jag andvänder dagligen , sen så har jag ju hur många ögonskuggor som helst till tex, men detta smink trivs jag med och så. ;)
Och som jag sa andvänder jag 2 mascaror, för att dem ska bli dubbelt så bra! :D
Räknas ögonfransböjare?? Neej, tror inte det, men det andvänder jag iallafall. <3
Kom int med några negativa fjortis kommentarer nu bara, så jobbigt. ;)

// Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0