Morsning ,

Felicia här! =D
Tog en liten bloggpause denna helg, för jag har gjort massa grejer, och nu är det bestämt att vi drar till furuvik 4 dagar denna månad, minns ej datum! ? :o
Och 11 Juli blir det Polen 10 dagar , 3 augusti blir det Danmark 1 vecka, och i September/Oktober drar vi till Thailand 2-3 veckor, vi har inte bokat det än. Så ser det ut med resor för min del denna sommar, elr ja, det är dem större resorna, sen kmr vi ju åka ner till Götebrog 5 dagar, och till Stockholm 3 dagar, vi funderar på en kryssning till Findland 3 dagar också ? Aja vi får se. Hur som helst säger jag till. ;) <3
Sen vill jag till Kolmården också, men det är ju ingen resa, men åker väll hem samma dag.

Idag ska jag bara chilla, kanske baka lite, bloggar sen! :D ;)

// Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0