Mina Tips på en tråkig dag hemma♥

Hej läsare ! Jag ser att vår statistik är väldigt hög för att vara den 3 dagen som bloggare hihi

Ialafall ska jag Vanessa säga några bra tips på en tråkig dag hemma , tänk er då det kanske spöregnar och ni ska vara hemma själva till sex . Vad gör du då ? Jo du har tråkigt , så därför är det ju toppen att jag finns , Haha :)

1. har du ingen blogg ? Testa en dag och skapa en blogg ( om du inte har ) och fixa din blogg ! Jag lovar att sånt tar tid och swiiichhs så är klockan mycket ! Har du en blogg kan du ju alltid förbättra den , skriva i din eller försöka få mer besökare genom reklam . För er som inte vet kan man göra det på bloglovin , läs mer på deras hemsida ;)

2. Regnar det ? Ring en vän och be henne/honom komma över så kan ni om ni är som jag som älskar regn vara ute och hoppa stutsmatta ( Jag hoppar på Felicias i regnet idag :D ) Är vännerna bortresta ? upptagna ? Skapa egna spel eller pyssla och kolla in på datorn om du hittar några tips . Kanske kan du designa lite smycken med hjälp av en tråd och några pärlor.

3. Kolla på marathon av ditt favis program och ha lite snacks bredvid .

4. Tra ut och spring lite , det känns väldigt bra efteråt

Hm , mina tips är väl mest om man är själv , är kompisarna lediga har man nog och göra :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0