Dagen ;)

Idag så kom Vanessa klockan halv 11 typ, då hoppade vi lite studsmatta och gick ut med Bainca, sen så cyklade vi ner till stan och brunchade, sen var vi där, och ja satt vid en fontän, sen cyklade vi hem och var här, och för en stund sen så gick Vanessa ;( Men mamma kmr snart och då ska vi äta tacos.
Så har min dag sett ut, vi tog massa bilder på studsmattan, men jag kan inte ladda upp, elr jag kunde med min förra kamera , men denna är heeelt cpstörd, ,men pappa ska hjälpa mig på fredag =) <33

Imorgon kmr jag inte hinna blogga på morgonen , för då ska jag på min förra skolas avslutning, Vanessas bror går ju ut 9:an ! :D grattis , grattis! Och sen så g¨år ju vår fd bästis också ut skolan imorgon, innan vi blev ovänner tänkte vi överaska henne, men vi får inte titta på henne elr prata med henne har hon sagt. ;,(
Efter det kanske jag och Vanessa går hit ????? Vet inte riktigt, kanske kanske .

Jag ska börja med 3 hissar och 3 dissar varje dag. , hope you like it!

3 hissar:
Hoppbilder på studsmattan.
regn
godis

3 dissar:
Bråk
cykla i regnet ;/
att vara ensam hemma!




Kommentarer
Postat av: karla

cool blogg !:)

2011-06-15 @ 18:06:35
Postat av: Felicia

Tack! ;))

2011-06-15 @ 19:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0